Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av fredrika fredriksson - 8 oktober 2010 22:39

Goddag..

De va ett tag sen jag va inne men har haft en del att göra men jag ska bli bättre och skriva oftare.  

Jag har skaffat katt som är rätt busig och gör massa dumheter hihi

I dag hade hon ner min blomma men de är sånt man får räkna med ..

I dag har jag varit ute på promenad de har jag varit nästan hela vecka är nämligen sjukskriven för har åkt på ryggskott.

De tråkiga med de är att jag förlorade min praktik plats de känns rätt så pissigt men sånt händer tyvärr  

Min kille jobbar ganska mkt nu så får vara en hel del ensam vilket har väkt upp ganska många minnen vilka har gjort att mitt humör har gått upp och ner.

Och i bland har jag lite svårt att vända mig till folk om jag är ledsen då håller jag mig helst för mig själv den dagen även fast jag vet att de finns folk som lyssnar men jag vill gärna va lite lonly när sånt händer för vill inte ha nån som tycker synd om mig   

I alla fall i morrn ska jag tvätta alltid lika skönt att få kläder rent  

lite förvirrande inlägg men har så mkt att skriva men vet inte riktigt hur jag ska formulera mig men men .. Nu ska jag läsa bok ha de bra kram..  

Presentation

jag och hjärtat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards